Aan de slag met historiek

Historiek geeft je een overzicht van al je historische sessies vanuit zowel Gesprekken als Campagnes. Kijk op deze manier terug naar voorgaande gesprekken met klanten en behoud een digitaal spoor van al jouw klantinteracties via het platform.

Historiek geeft je een overzicht van al je historische sessies vanuit zowel Gesprekken als Campagnes. Kijk op deze manier terug naar voorgaande gesprekken met klanten en behoud een digitaal spoor van al jouw klantinteracties via het platform.

 

Via Historiek kan je:

  • Een overzicht van alle interacties met klanten via het platform krijgen 

  • Elk digitaal gesprek met een klant snel terugvinden dankzij de filters en daarbij ook de gewijzigde antwoorden snel identificeren

  • De status opvolgen (heeft je klant al alle vragen beantwoord?)

  • Een eerste inschatting maken van de beste maatschappijen voor deze klant met deze risico-objecten

  • Zien welke tarificaties en offertes aan je klanten getoond werden

  • Een pdf downloaden van je gesprekken met klanten en deze koppelen aan je CRM

  • Onmiddellijk een tarificatie, nieuw gesprek of adviesrapport starten

  • ...



Welke sessies vind ik terug in Historiek? 

  • Een Verkoopgesprek 
  • Een Risico-en behoefte analyse
  • Een Bedrijfsscan
  • Een Campagne   


Krijg een overzicht van alle interacties met klanten via het platform

Krijg een overzicht van alle Gesprekken en Campagnes die ingevuld werden. Via de status krijg je ook te zien wie je campagne reeds afgewerkt heeft en wie nog bezig is.

Klik op een sessie om meer details te zien.


Een bepaalde sessie terugvinden


Gebruik de zoekbalk bovenaan om een bepaalde partij terug te vinden, of maak gebruik van de filters en filter zo op de periode, het type gesprek, de gebruiker die aan het gesprek toegewezen werd of de status van de sessie. 

De status van een sessie interpreteren


Er zijn 4 verschillende statussen


  • In afwachting: Het gesprek is begonnen, maar er werden nog geen vragen ingevuld.
  • In uitvoering: Het gesprek is begonnen en er werden vragen ingevuld of gewijzigd.
  • Voltooid: Het gesprek werd afgerond en alle vragen werden ingevuld. 
  • Verlaten: Het gesprek werd begonnen, maar niet afgerond.


Door de klant ingevulde vragen raadplegen

Je kan ook een pdf van deze vragen en antwoorden raadplegen.