BrokerCloud: automatische synchronisatie

Jouw BrokerCloud data kan op dagelijkse basis automatisch overgenomen worden in jouw WeGroup platform.

Het is nu mogelijk om als beheerder van jouw kantoor een automatische, dagelijkse synchronisatie in te stellen, zodat alle bestaande partijen mét hun risico objecten, documenten en offertes op dagelijkse basis worden overgenomen binnenin het WeGroup platform. Zo houd je alle gegevens up-to-date binnenin het WeGroup platform.

Met deze verbeterde koppeling kan jij gemakkelijk en efficiënt campagnes uitsturen naar jouw bestaande klanten en snel tarificaties opmaken. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is de synchronisatie met BrokerCloud aanzetten via de instellingen van WeGroup. 


Volg onderstaande stappen om deze synchronisatie in te stellen. 


Stap 1: Ga naar Instellingen > Verbindingen > Beheerpakket

Ga naar Instellingen > Verbindingen en klik vervolgens op Beheerpakket

 

Stap 2: Klik op verbinden met BrokerCloud

Zoek BrokerCloud in het overzicht van beheerpakketten en klik daarnaast op 'Verbinden'. Er wordt een popup geopend waarin (indien dat nog niet eerder gebeurde) nog enkele zaken ingevuld moeten worden. 


Stap 3: Klik op synchroniseren met BrokerCloud

Opdat jouw data ook van WeGroup naar BrokerCloud kan doorgestuurd worden via bloc retour, moet ook een portimanummer ingevuld worden. Verzeker je ervan dat dit het correcte nummer is, en ga vervolgens naar de sectie "Jouw data van BrokerCloud => WeGroup". 

Klik onderaan op 'Synchroniseren met BrokerCloud'. Vervolgens word je doorverwezen naar jouw BrokerCloud applicatie. 

Stap 4: Log in in BrokerCloud en geef de applicatie toegang tot jouw account

Na Stap 3 word je automatisch doorverwezen naar BrokerCloud. Indien je nog niet aangemeld bent, moet dit eerst nog gebeuren. 
Vervolgens krijg je de vraag of je deze applicatie toegang wenst te geven tot jouw BrokerCloud account. Klik hier op 'Accepteren'. 

Door op accepteren te klikken, stel je de automatische synchronisatie van BrokerCloud naar WeGroup in. Je wordt teruggeleid naar je WeGroup platform en kan nu zien dat de verbinding correct gemaakt werd. 

 

🧐 Mocht je vragen hebben bij deze koppeling met BrokerCloud of hulp nodig hebben bij het instellen van deze synchronisatie, neem dan contact op met onze Support dienst via support@wegroup.be of de chat rechtsonderaan in het platform.