Campagnelink vanuit een klant versturen

Wil je met de huidige (of net aangepaste) informatie van een klant een campagne versturen naar jouw klant waarin de gekende informatie reeds ingevuld is?

Wil je met de huidige (of net aangepaste) informatie van een klant een campagne versturen naar jouw klant waarin de gekende informatie reeds ingevuld is? 
 
Bijvoorbeeld: Een klant laat weten dat hij gaat verhuizen en heeft zijn nieuw adres reeds doorgegeven. Je wilt deze klant een verkoopgesprek met 'woning' als risico-object doorsturen via campagnes, waarin de reeds gekende informatie (en het nieuwe adres) reeds ingevuld zijn. 
 
Indien je eerst een aanpassing wilt maken aan de gegevens van de klant, ga je naar Mijn portefeuille > Partijen en klik je bij 'Acties' op 'Partij bewerken'. In een nieuw venster kan je de nodige gegevens aanpassen en vervolgens opslaan door te klikken op 'Wijzigingen opslaan'. Lees meer over hoe je de gegevens van een partij of risico-object aanpast in dit artikel
 
In het voorbeeld van hierboven pas je hier dus het adres van de klant aan naar het nieuwe adres. 
 

Maak vervolgens een campagne aan voor deze klant door bij Mijn portefeuille > Partijen > Acties te klikken op 'Nieuwe campagne'. 

Kies vervolgens de juiste campagne. Voor bestaande klanten kies je voor een 'Klantopvolging' campagne. Voor een particuliere klant heb je vervolgens de keuze tussen een offerteaanvraag (verkoopgesprek) of wijziging (risico- en behoefte analyse). Let daarbij vooral op het type gesprek dat je wenst te versturen. Voor een rechtspersoon krijg je gelijkaardige opties. 

 

In het voorbeeld van hierboven gaat het om een nieuwe woning waarvoor je een verkoopgesprek wenst door te sturen. Je kiest dus voor een 'Offerteaanvraag (bestaande klant / Upsell - particulier' en selecteer je vervolgens woning als risico-object. 

 

Selecteer de juiste campagne door op 'Doel selecteren' te klikken en configureer vervolgens jouw campagne. Wanneer je campagne geconfigureerd is, krijg je op het einde een link die je aan je klant kan bezorgen. Die link stuur je vervolgens best in een persoonlijk bericht naar je klant. Denk er daarbij ook aan om deze link als een hyperlink door te sturen aangezien dat professioneler en betrouwbaarder oogt. Lees in dit artikel hoe je een hyperlink aanmaakt.