Wil je met de huidige (of net aangepaste) informatie van een klant een campagne versturen naar jouw klant waarin de gekende informatie reeds ingevuld is?
Maak vervolgens een campagne aan voor deze klant door bij Mijn portefeuille > Partijen > Acties te klikken op 'Nieuwe campagne'.
Kies vervolgens de juiste campagne. Voor bestaande klanten kies je voor een 'Klantopvolging' campagne. Voor een particuliere klant heb je vervolgens de keuze tussen een offerteaanvraag (verkoopgesprek) of wijziging (risico- en behoefte analyse). Let daarbij vooral op het type gesprek dat je wenst te versturen. Voor een rechtspersoon krijg je gelijkaardige opties.
In het voorbeeld van hierboven gaat het om een nieuwe woning waarvoor je een verkoopgesprek wenst door te sturen. Je kiest dus voor een 'Offerteaanvraag (bestaande klant / Upsell - particulier' en selecteer je vervolgens woning als risico-object.
Selecteer de juiste campagne door op 'Doel selecteren' te klikken en configureer vervolgens jouw campagne. Wanneer je campagne geconfigureerd is, krijg je op het einde een link die je aan je klant kan bezorgen. Die link stuur je vervolgens best in een persoonlijk bericht naar je klant. Denk er daarbij ook aan om deze link als een hyperlink door te sturen aangezien dat professioneler en betrouwbaarder oogt. Lees in dit artikel hoe je een hyperlink aanmaakt.