Een offerte terugvinden en exporteren

Offertes die aan jouw producten werden toegevoegd en tot een offerte werd omgevormd in ons platform, zijn hier te raadplegen.

Een offerte in Mijn portefeuille is een tarificatie die tot een offerte werd omgevormd in het WeGroup platform.

Na het invullen van het risico-en behoefteprofiel van je klant in Tarificatie, kan je op basis van de verkregen tarieven, één of meerdere offertes bewaren en doorsturen naar de klant, met de mogelijkheid om direct digitaal de gewenste offerte te laten ondertekenen. Je kan meteen ook voldoen aan je MiFID-compliancy door de nodige documenten op te stellen. Exporteer deze offerte vervolgens naar de maatschappijmodule om deze daar tot een polis om te vormen.

Om je offertes in ons platform terug te vinden, ga je naar Mijn portefeuille > Offertes. Als je offerte nog niet werd doorgestuurd naar de maatschappijmodule (na te gaan bij 'Exports'), dan kan je dat op dit scherm nadien nog steeds doen. Raadpleeg hier ook de algemene voorwaarden, IPID fiches en de (al dan niet) getekende versie van de offerte.  

Wens je nog iets kleins aan te passen aan deze offerte zoals de aanvangsdatum van het contract?
Klik dan op 'Offerte wijzigen' en sla de wijzigingen op. Je kan er vervolgens ook voor kiezen om de nieuwe offerte naar je klant te mailen. 

 

Wens je grotere aanpassingen te maken?
In dat geval maak je best een nieuwe tarificatie aan door rechtsboven op de knop 'Nieuwe tarificatie' te klikken. De informatie die reeds opgegeven werd, wordt nu automatisch ingevuld. Je hoeft enkel de maatschappijen en waarborgen te selecteren om een nieuw tarief te berekenen. 

Lees in dit artikel  ook hoe je een tarificatie kan omvormen tot een offerte en lees ook hoe je een tarificatie of offerte exporteert naar de maatschappijmodule en je beheerspakket. 

🧐 Waar kan ik mijn offerte terugvinden in de maatschappijmodule? 

In de volgende artikels wordt per maatschappij uitgelegd waar je de offertes kan terugvinden: