Help je klant bij onverzekerde autoschade met de meest voordelige carrosserie in Toolkit die de schade kwalitatief en snel herstelt.
Heeft je klant een onverzekerde schade aan de wagen die hersteld moet worden? Of moet de schade nog hersteld worden na uitbetaling door de verzekeraar?
Dan kan je vanaf nu profiteren van een gezamenlijk aanbod van WeGroup en Fixico, waarmee je klanten dankzij deze samenwerking significant kosten kunnen besparen op een herstelling van topkwaliteit.
Fixico is in staat om jouw klanten te helpen met het aanbieden van een volledig digitaal proces, waar ze zelf foto's van hun schade kunnen uploaden, een reparatie kunnen plannen en de status van hun eigen voertuig in realtime kunnen volgen.
Help klanten die voertuig schade hebben opgelopen waarbij:
-
De schade niet (meer) gedekt is door een omnium verzekering
-
De schade mogelijk lager ligt dan de vrijstelling
-
De klant zijn omnium verzekering niet wil aanspreken
-
De klant de schade zelf wil laten herstellen na ontvangst van de euro’s van de verzekeraar.
Jouw klant komt via een handige link terecht in de Fixico omgeving waar hij aangifte kan doen van de schade. Daarna ontvangt hij, volledig vrijblijvend, 3 offertes voor het herstellen van de schade. Deze offertes komen van herstellers uit de buurt van waar jouw klant woont. Fixico beschikt over een professioneel netwerk van 380 aangesloten herstellers. De opvolging gebeurt volledig door Fixico (4.8/5 op trustpilot) en jij verdient bijkomend als makelaar een €10 vergoeding per uitgevoerde reparatie boven de €200, uitbetaald op halfjaarlijkse basis.
Een offerte bestaat uiteraard altijd uit een scherpe prijsopgave en een bevestigde duurtijd van de herstelling, de rijafstand tot de hersteller en 3 mogelijk datums waarop de herstelling kan plaatsvinden. De klant kan daarop zelf kiezen met welke hersteller hij in zee gaat.
Lees in dit artikel meer over de samenwerking tussen WeGroup en Fixico.