Verkoopgesprekken in Historiek

Lees in dit artikel welke informatie je kan raadplegen in historiek bij verkoopgesprekken.

Historiek geeft je een overzicht van al je historische WeGroupsessies vanuit zowel Gesprekken als Campagnes. Kijk op deze manier terug naar voorgaande gesprekken met klanten en behoud een digitaal spoor van al jouw klantinteracties via het platform.


Krijg een overzicht van alle gestelde vragen en bijpassende antwoorden

Bij 'Vragen en antwoorden' zie je per sectie een overzicht van alle vragen die gesteld werden en alle antwoorden. Indien dit niet het eerste gesprek is dat jou klant doorloopt, krijg je ook te zien in welke sectie wijzigingen aangebracht werden t.o.v. het vorig gesprek. 

Wens je een pdf te downloaden van alle beantwoorde vragen? Klik dan op 'Meer acties' en vervolgens op 'Exporteer gesprek naar PDF'. De antwoorden van je klant blijven perfect bewaard en het blijft dan ook duidelijk wat je klant precies aangevraagd heeft en waarom je welke verzekering aangeboden hebt.

Deze PDF kan je nadien aan je CRM koppelen, of gebruiken om een offerte rechtstreeks in de maatschappijmodule aan te maken, bijvoorbeeld bij maatschappijen die (nog) niet samenwerken met WeGroup, zoals AG Insurance.

Maak een eerste inschatting van het profiel van je klant

Gebruik je ervaring als makelaar om al een eerste inschatting te maken op basis van alle beschikbare informatie. Is het een erg jonge bestuurder? Heeft je klant een zeer dure wagen? In dat geval weet je waarschijnlijk al bij welke maatschappijen je het best kan aankloppen.

 

Zie welke tarificaties aan je klant getoond werden

Zie welke tarificaties aan je klant getoond werden en welke offertes eventueel gegenereerd werden.


Raadpleeg de risico-objecten die aangemaakt werden

Je kan deze informatie uiteraard ook terugvinden bij het overzicht van deze partij in Mijn portefeuille.

Raadpleeg de documenten die door jouw klant geüpload werden

Het kan hierbij bijvoorbeeld om een rijbewijs of factuur gaan. 

Start onmiddellijk een tarificatie in Tarificatie

Ga onmiddellijk vanuit de gesprekshistoriek over naar een tarificatie in Tarificatie, waarbij alle gekende informatie reeds ingevuld wordt.