Offerte niet gevonden in Brio+

Kan je jouw WeGroup offerte of bloc retour niet terugvinden in Brio+?

Heb je de connectie met Brio+ nog niet gemaakt? Volg dan eerst de stappen uit dit artikel om dit te doen. 

 

Heb je reeds een connectie met Brio+, maar staat jouw offerte niet bij de bloc retours? 


Check dan eerst in Mijn portefeuille > Offertes of deze offerte effectief geëxporteerd werd en exporteer deze zo nodig opnieuw. 

Indien de knop 'Exporteer naar BRIO' oranje is, kan je deze nog exporteren naar Brio. Is deze grijs? Dan zou je de offerte moeten kunnen terugvinden bij je Bloc retours in Brio. 



De externe referentie kan je terugvinden in Mijn portefeuille > Offerte bij de offerte in kwestie, zoals in onderstaand screenshot. 

 

Kan je de offerte nog steeds niet vinden? Neem dan contact op met support@wegroup.be om na te gaan of de offerte correct geëxporteerd werd, of neem rechtstreeks contact op met Portima.