Kan je jouw WeGroup offerte of bloc retour niet terugvinden in BrokerCloud?
Heb je de connectie met BrokerCloud nog niet gemaakt? Volg dan eerst de stappen uit dit artikel om dit te doen.
Heb je reeds een connectie met BrokerCloud, maar staat jouw offerte niet bij de bloc retours? aEn kan je in Instellingen > Verbindingen > Beheerpakket wel het juiste FSMA nummer terugvinden bij Cobra?
Check dan eerst in Mijn portefeuille > Offertes of deze offerte effectief geëxporteerd werd en exporteer deze zo nodig opnieuw.
Indien de knop 'Exporteer naar BROKERCLOUD' oranje is, kan je deze nog exporteren naar BrokerCloud. Is deze grijs? Dan zou je de offerte moeten kunnen terugvinden bij je Bloc retours in BrokerCloud.
De externe referentie kan je terugvinden in Mijn portefeuille > Offerte bij de offerte in kwestie, zoals in onderstaand screenshot.
Het kan tot 24u duren alvorens je een WeGroup offerte kan terugvinden in BrokerCloud. Dit hangt af van hoe snel BrokerCloud dit kan verwerken. Indien je een offerte dringend nodig hebt en deze (nog) niet kan terugvinden in je BrokerCloudomgeving, kan je dus best contact opnemen met de Support van BrokerCloud (support@brokercloud.be) met vermelding van de externe referentie van deze offerte.