Offerte niet gevonden in Cobra

Kan je jouw WeGroup offerte of bloc retour niet terugvinden in Cobra?

Heb je de connectie met Cobra nog niet gemaakt? Volg dan eerst de stappen uit dit artikel om dit te doen. 

 

Heb je reeds een connectie met Cobra, maar staat jouw offerte niet bij de bloc retours? En kan je in Instellingen > Verbindingen > Beheerpakket wel het juiste FSMA nummer terugvinden bij Cobra? 


Check dan eerst in Mijn portefeuille > Offertes of deze offerte effectief geëxporteerd werd en exporteer deze zo nodig opnieuw. 

Indien de knop 'Exporteer naar COBRA' oranje is, kan je deze nog exporteren naar Cobra. Is deze grijs? Dan zou je de offerte moeten kunnen terugvinden bij je Bloc retours in Cobra. 



De externe referentie kan je terugvinden in Mijn portefeuille > Offerte bij de offerte in kwestie, zoals in onderstaand screenshot. 



Kan je de bloc retour alsnog niet terugvinden? Neem dan contact op met support@wegroup.be om na te gaan of de offerte correct geëxporteerd werd of neem direct contact op met de supportdienst van Cobra.