Laat documenten snel digitaal tekenen in Toolkit.
Genereer in Toolkit bij Documenten snel rapporten in lijn met jouw wettelijke bepalingen (MiFID) en garandeer een veilige verwerking van alle klantgegevens (GDPR-conform). Genereer zowel opzegbrieven, informatieplichtfiches als klantenfiches die steeds up to date zijn.
Reeds beschikbare informatie van een klant wordt automatisch ingevuld. Genereer het document ook gemakkelijk in het Frans voor een Franstalige klant. Je krijgt terwijl je nog in de ontwerpfase zit rechts ook meteen een preview van jouw document. De (al dan niet getekende) documenten kunnen aan een bestaande partij gelinkt worden.
Lees in dit artikel meer over het opmaken van documenten.
Jouw klant zal worden doorverwezen naar Connective, waar dit document eenvoudig kan ondertekend worden.
- Jouw klant moet verklaren dat hij de documenten en voorwaarden gelezen en goedgekeurd heeft. Daarna kan het ondertekenen starten.
- Klik op 'Ondertekenen starten'
- Kies een ondertekenmethode en klik op 'Volgende'
- Kies een handschrift en klik op 'Volgende'.
- De handtekening wordt nu toegevoegd aan de nodige documenten.
Je kan de gesigneerde versie van deze documenten nu terugvinden bij de Partij in Mijn portefeuille.