Resultaten Verkoopgesprek via campagne raadplegen

Vulde jouw klant een Verkoopgesprek in via een Campagnelink? Lees dan hier hoe je een overzicht krijgt van wat jouw klant invulde.

 Historiek geeft je een overzicht van al je historische Louise sessies vanuit zowel Gesprekken als Campagnes. Kijk op deze manier terug naar voorgaande gesprekken met klanten en behoud een digitaal spoor van al jouw klantinteracties via het platform.

Maak gebruik van de zoekbalk en/of de filters om het gesprek op te zoeken waarvan je de resultaten wilt raadplegen. 

Open vervolgens de juiste sessie. Je ziet onder andere een overzicht van alle vragen en antwoorden.

Bij 'Vragen en antwoorden' zie je per sectie een overzicht van alle vragen die gesteld werden en alle antwoorden. Indien dit niet het eerste gesprek is dat jou klant doorloopt, krijg je ook te zien in welke sectie wijzigingen aangebracht werden t.o.v. het vorig gesprek. 

Wens je een pdf te downloaden van alle beantwoorde vragen? Klik dan op 'Meer acties' en vervolgens op 'Exporteer gesprek naar PDF'. De antwoorden van je klant blijven perfect bewaard en het blijft dan ook duidelijk wat je klant precies aangevraagd heeft en waarom je welke verzekering aangeboden hebt.

Deze PDF kan je nadien aan je CRM koppelen, of gebruiken om een offerte rechtstreeks in de maatschappijmodule aan te maken, bijvoorbeeld bij maatschappijen die (nog) niet samenwerken met WeGroup, zoals AG Insurance.


Je ziet verder ook eventuele aanbevelingen, de risico-objecten die aangemaakt werden, welke documenten geüpload werden en welke tarificaties aan je klant getoond werden en welke offertes eventueel gegenereerd werden. 

De exacte tarificaties die je klant te zien kreeg, kan je dus raadplegen bij resultaten. Klik daarvoor op het oogje rechts in de balk.