Safety Stick van VerzekerJe tariferen

Voeg VerzekerJe aan je maatschappijen toe om via het WeGroup platform ook de voordelige tarieven van Safety Stick te kunnen aanbieden aan jouw klanten.

Dat jonge bestuurders een moeilijke doelgroep zijn om te plaatsen bij een verzekeringsmaatschappij, zal voor jou als verzekeringsmakelaar geen nieuwtje zijn. Daarbij ook nog eens aan hun financiële verwachtingen voldoen, is vaak onmogelijk.

De Safety Stick lost dat probleem eenvoudig op! Dankzij het apparaatje, dat jouw klant simpelweg kan inpluggen in de OBD2 poort van de wagen, kan de premie bij aanvang al tot 50% dalen. Bovendien wordt er geen compensatie gevraagd door BDM, de achterliggende verzekeraar, wat het dubbel zo interessant maakt. Je ontvangt als makelaar ook 15% recurrente commissie en blijft de beheerder van de polis. Voeg VerzekerJe toe aan jouw maatschappijen om ook premies van het verzekeringsproduct Safety Stick te kunnen raadplegen. En lees in dit artikel meer over dit handige apparaatje en welke klanten er het meest bij gebaat zijn. 

 

Hoe voeg ik de Safety Stick van VerzekerJe aan het WeGroup platform toe? 

Om toegang te krijgen tot de tarieven van VerzekerJe - Safety Stick, ga je linksonderaan in het platform naar Instellingen. Klik door naar Maatschappijen en klik rechtsbovenaan op 'Nieuwe maatschappij toevoegen'.

Kies vervolgens voor VerzekerJe. Indien je nog geen producentennummer hebt bij VerzekerJe, kan je gewoon doorgaan en op 'Verbinden' klikken. 

Wanneer je een tarief van VerzekerJe tot een offerte omvormt en naar je klant doorstuurt, wordt VerzekerJe ook op de hoogte gebracht. Je kan voor vragen aan VerzekerJe ook contact opnemen met info@safetystick.be. 

Wat als ik geen Safety Stick premie krijg?

Het kan gebeuren dat er geen tarief kan berekend worden. Klik in dat geval op het pijltje naar onder om meer informatie te krijgen over de reden van het ontbreken van een tarief.

Je kan bij een premie ook telkens een foutmelding maken door op 'Fout melden' te klikken. Zo wordt er automatisch een Support ticket aangemaakt en kan onze Support dienst nagaan waarom je geen tarief kreeg voor deze bestuurder.

 

Lees in dit artikel aan welke voorwaarden voldaan moet worden voor een tarief bij VerzekerJe. 

Hoe exporteer ik mijn offerte naar VerzekerJe? 

 

Je hoeft je offerte niet te exporteren. Wanneer je een VerzekerJe offerte aanmaakt in het WeGroup platform, wordt automatisch een mail verstuurd naar VerzekerJe. Zij zullen vervolgens contact met je opnemen. Dit gebeurt doorgaans binnen een drietal dagen. 

Getekende VerzekerJe offertes via ons platform, worden automatisch doorgemaild en aanvaard door VerzekerJe. Bij vragen kan je steeds contact opnemen met info@safetystick.be. 

 

Zoals altijd zijn ook wij via support@wegroup.be en de supportknop rechtsonderaan in het platform bereikbaar voor vragen en opmerkingen.