Verkoopgesprek met nieuwe of bestaande klant

Start een gesprek met een nieuwe klant of selecteer een bestaande klant en laat de reeds gekende informatie automatisch aangevuld worden.

Het verkoopgesprek is de ideale manier om op een laagdrempelige manier alle noodzakelijke informatie omtrent één of meerdere types verzekeringen te verzamelen op basis van interactieve vragen, met het doel om nadien snel en eenvoudig offertes op te maken. Je kan dit gesprek via Campagnes op verschillende manieren digitaal verspreiden, maar kan het via deze module ook rechtstreeks aangaan met jouw klanten, zowel digitaal tijdens een video-conferentie, als in persoon. In dit rechtstreekse gesprek worden er enkele bijkomende vragen gesteld die in campagnes niet gesteld worden, aangezien je als makelaar aanwezig bent om extra duiding te geven. In campagnes wordt bijvoorbeeld niet gevraagd op welke manier de woonst verzekerd moet worden. 

 

Als je dit gesprek wilt voeren met een partij die nog niet bekend is in ons platform, klik dan op Verkoopgesprek en ga verder. 

Indien je dit gesprek wilt voeren voor een bestaande klant, dan kies je voor een bestaande partij zoals in bovenstaande video. Alle informatie die reeds gekend is, wordt dan vooraf ingevuld. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer je voor een bepaalde klant enkele maanden geleden reeds een brandverzekering verzorgde en daar nu een autoverzekering aan wenst toe te voegen.