Waar vind ik mijn tarificatie of offerte in PNP Web terug?

Lees hier waar je geëxporteerde tarificaties of offertes kan terugvinden in PNP web.

Via Tarificatie bekom je snel tarificaties die je onmiddellijk kan exporteren naar de maatschappijmodule om die daar verder af te werken, of eerst in ons platform kan omvormen tot een offerte om die dan te exporteren en in de maatschappijmodule om te vormen tot een polis.

Klik hier om meer te lezen over deze twee manieren om tarificaties en offertes te exporteren naar de maatschappijmodule.

Stap 1: Log in op de applicatie van PNP: PNP Web

Stap 2: Klik links op Offertes en zoek je offerte o.b.v. het dossiernummer, ook wel externe referentienummer

Bij PNP gebeurt de export automatisch. Elke opgemaakte tarificatie via PNP staat automatisch onder "offertes" in PNP Web.

Zoek de gewenste tarificatie of offerte op basis van de bedrijfsnaam of achternaam van de klant, of o.b.v. het "dossiernummer" , wat in Louise kan teruggevonden worden als het externe referentienummer.

Het externe referentienummer in ons platform:

Heb je onmiddellijk een tarificatie geëxporteerd of heb je eerst een offerte gegenereerd in ons platform?

  • Voor een geëxporteerde tarificatie via de knop Afwerken in PNP Web:

    Wanneer je op de knop Afwerken in PNP Web klikt krijg je de bevestiging dat je tarificatie geëxporteerd werd en een referentienummer dat je gemakkelijk kan kopiëren door gebruik te maken van de knop naast het nummer.

     

    Wil je nadien dit nummer opnieuw raadplegen? Ga dan naar Mijn portefeuille , Partijen, Exports om een overzicht te krijgen van je geëxporteerde tarificaties.

     

     

  • Voor een geëxporteerde offerte:

     

    Bekijk de offerte in kwestie door naar Mijn portefeuille, Offertes te gaan. Klik daar op de naam van de klant voor wie je net een offerte exporteerde.

    Naast het logo van PNP zie je het extern referentienummer dat je moet kopiëren.

    Mocht dit nummer niet aanwezig zijn, ga dan na of er links staat dat de offerte reeds geëxporteerd is naar PNP Web en klik op de deze knop mocht dit niet het geval zijn.

Stap 3: Klik op de gewenste tarificatie of offerte en werk deze verder af

Klik vervolgens op deze offerte en je zal alle reeds in Louise ingevulde data terugvinden. Werk deze offerte verder af en maak de polis op voor de klant.

 

 

Na 30-90 dagen worden tarificaties die niet opgeslaan werden automatisch verwijderd in PNP Web. 

 


 

🧐 Heb je in jouw WeGroup platform nog geen toegang tot de tarieven van PNP? Volg dan de stappen in dit artikel om PNP toe te voegen aan de lijst met jouw partnermaatschappijen.