Raadpleeg en organiseer de documenten van jouw partij in handige categorieën of voeg een nieuw document toe.
Bij Mijn portefeuille > Partijen kan je alle informatie van je partijen terugvinden. Klik op 'Documenten' om ook alle aan deze partij gelinkte documenten te raadplegen.
Je krijgt een overzicht van alle documenten, die je kan organiseren in enkele handige categorieën. Zo vindt je de juiste documenten nadien sneller terug.
Een categorie voor documenten aanmaken
Klik op de drie puntjes bij 'Acties' en klik vervolgens op 'Toevoegen aan een categorie'. Er wordt een pop-up scherm geopend, waarin je in de zoekbalk een nieuwe categorie kan opgeven of een bestaande categorie kan selecteren. Klik vervolgens op 'Opslaan'.
In onderstaand screenshot werd de nieuwe categorie 'Offertes' opgegeven. Om deze op te slaan, moet ofwel op 'enter' gedrukt worden, ofwel onderaan geklikt worden op 'Druk op Enter of klik hier om "Offertes" toe te voegen'. Klik vervolgens op 'Opslaan'.
De categorie werd nu aangemaakt en kan links teruggevonden worden. Je ziet meteen ook hoeveel documenten in de categorie aanwezig zijn.
Een document aan een partij toevoegen
Voeg een nieuw document toe door bij Mijn portefeuille > Partijen > Documenten te klikken op '+ Upload document(en) en vervolgens documenten te selecteren en op te slaan.