Mijn account instellingen aanpassen

Pas je persoonlijke informatie en voorkeuren aan op gebruikersniveau en kies een avatar en naam voor jouw assistent

Instellingen is de plaats om je ervaring met het WeGroup platform te personaliseren. Alvorens je aan de slag gaat, is het verstandig om eerst de Instellingen door te nemen. 
Elke gebruiker kan voor zichzelf zaken personaliseren. Enkel de admin van het kantoor kan wijzigingen maken voor het hele kantoor. 

Onder Account Instellingen kan je volgende zaken aanpassen, die enkel van toepassing zijn op jouw persoonlijk account:

  1. Algemene informatie

  2. Voorkeuren

  3. Personalisatie

  4. Beveiliging

 

1. Algemene informatie

Pas hier je persoonlijke informatie aan zoals de naam en het telefoonnummer van je persoonlijke account.

Stel hier ook de taal in waarin je ons platform wil afbeelden. 

Je kan hier ook je wachtwoord opnieuw instellen. Zorg ervoor dat je minstens één cijfer, hoofdletter, kleine letter en speciaal teken opneemt.  Om je e-mailadres aan te passen, neem je contact op met Support via de supportknop rechtsonderaan of via support@wegroup.be. 

Klik vervolgens op 'Wijzigingen opslaan'.

2. Voorkeuren

Hier kan je enkele standaard voorkeuren aangeven, gelinkt aan jouw persoonlijk account.

  • Standaard maximale volmachtkorting inschakelen (kan nadien nog per offerte aangepast worden)

  • Automatisch exporteren van de gemaakte offertes naar de maatschappijmodule waar mogelijk

  • Een kopie ontvangen per mail van offertes

     

    Om ook automatisch te exporteren naar je beheerpakket, moet de beheerder van jullie kantoor dit aanduiden bij de voorkeuren in Verbindingen.

     

3. Personalisatie

Pas hier de avatar en naam van de assistent aan die in Gesprekken en Campagnes met klanten gebruikt wordt. Standaard wordt de avatar van Louise gebruikt. Kies hier gerust voor een andere avatar en naam, of kies voor je eigen naam en foto. 

Elke medewerker kan hier een andere avatar gebruiken. De achtergrondkleur en het logo van jullie kantoor worden wel op kantoorniveau bepaald.  

Je kan onderaan ook extra contactgegevens (of andere informatie) toevoegen aan al je adviesrapporten. De tekst die je hier ingeeft, wordt in het adviesrapport afgebeeld onder 'Contactgegevens'.  


❗Deze optie bestaat voorlopig enkel in het Nederlands. Indien je ook anderstalige adviesrapporten opstelt via WeGroup, kan je dit veld best op voorhand aanpassen.

4. Beveiliging

Stel hier je wachtwoord en eventueel een extra beveiliging (2FA, zie dit artikel) in.