WeGroup rekenmodule op de website

Lees in dit artikel hoe je de rekenmodule campagne van WeGroup het best op je website kan plaatsen.

Lees in dit artikel ook meer over de Prijsvergelijker campagne en enkele tips bij het plaatsen van deze campagne op je website, alsook enkele voorbeelden van campagne bij andere makelaars. 

Ga naar Campagnes, klik rechtsboven op '+ Nieuwe campagne'.


Scroll naar beneden en kies bij Portefeuillegroei voor 'Prijsvergelijking' en klik op 'Doel selecteren'. 

Bij deze campagne worden automatisch prijzen getoond en kunnen offertes geselecteerd worden. Indien je enkel informatie wilt verzamelen en géén prijzen wilt tonen, kan je kiezen voor een 'Website' campagne. 

Selecteer de risico-objecten en maatschappijen van jouw keuze. 

Je kunt ook verschillende campagnes maken, waarvan je de standaardtaal kunt wijzigen of de focus kunt leggen op één enkel verzekeringstype. Dat kan handig zijn in bepaalde periodes, denk maar aan een campagne gericht op autoverzekeringen tijdens de periode van het autosalon.

Huysman Verzekeringen maakt handig gebruik van campagnes op hun website. Per rubriek (auto/brand/...) maakten zij een aparte campagne aan. Klanten die bijvoorbeeld op autoverzekering klikken, krijgen een verkorte versie van de campagne te zien, waarbij enkel vragen die van toepassing zijn op dat risico-object gesteld worden.

 
Configureer vervolgens je campagne door onder andere een naam op te geven, de taal te selecteren en de eventuele korting te bepalen. Stel ook notificaties in en kies of je een herinneringsmail wil sturen naar prospecten of klanten die op je link klikken zonder het gesprek af te werken. 
Lees in dit artikel meer over hoe je de URL personaliseert

Klik vervolgens op 'Afronden' om op het volgende scherm je URL of link te kopiëren. 
Je kan deze link vervolgens op je website plaatsen. Schakel daarvoor de hulp in van je websitbouwer en plaats de link bijvoorbeeld achter een knop.