Bekom informatie over woningen, wagens en weergegevens. Genereer klantenfiches, opzegbrieven en informatieplichtfiches en benut partnerships
Toolkit helpt je om efficiënter te werk te gaan door gedetailleerde informatie over klanten hun risico-objecten terug te vinden aan de hand van externe databronnen, belangrijke documenten te genereren en unieke partnerships in de markt te benutten.
Krijg hieronder eerst een kort overzicht van elk onderdeel en vervolgens een uitgebreider overzicht.
1. Artificiële intelligentie
- Beantwoord jouw klantvragen over verzekeringsvoorwaarden bij specifieke maatschappijen.
2. Opzoekingen
- Geef een chassisnummer in of kies een wagen uit de database om gedetailleerde informatie over die wagen te krijgen. Beantwoord zo ook vragen van klanten over verkeersbelasting, lage emissie zones en nog veel meer
- Geef een adres in en verkrijg een volledig overzicht van een woning, alsook een overzicht van de geregistreerde bedrijven op dat adres.
- Geef een adres en tijdstip in en verkrijg weergegevens zoals de windsnelheid om te achterhalen of er sprake is van stormschade
- Geef de naam of het nummer van een onderneming op en bereid je voor op zakelijke afspraken met gedetailleerde informatie over bedrijven, inclusief financiële gezondheid, bestuurders en meer.
3. Documenten
-
Genereer met enkele klikken een opzegbrief voor een gekende of nieuwe klant
-
Genereer met enkele klikken een informatieplichtfiche voor een gekende of nieuwe klant
-
Genereer met enkele klikken een klantenfiche voor een gekende of nieuwe klant
4. Partners
- Fixico: herstelling
- Profilease: leasing
- FlightClaimEU: vluchtcompensatie
- Autoglass Clinic: herstelling voertuigbeglazing
- Bricks advocaten: gratis onafhankelijk juridisch advies
- Eurofinco: hypotheken
1. Artificiële intelligentie
LouiseGPT stelt je in staat om snel antwoorden te bieden op de verzekeringsvragen van jouw klanten. Limieten van dekkingen opzoeken, hulpnummers raadplegen voor bijstand of de voorwaarden in verband met buitenlandse activiteiten bekijken, ... Het kan allemaal!
Naast het gepersonaliseerde antwoord dat je eenvoudig kunt kopiëren via de knop rechtsonder, kan je ook direct doorklikken naar de juiste sectie in de Algemene Voorwaarden indien je deze nog even wilt nazien.
2. Opzoekingen
Wagen
Heb je gedetailleerde informatie nodig over een wagen? Wil je een wagen kunnen tariferen in de maatschappijmodule maar beschik je niet over de vereiste informatie?
Geef dan bij Voertuigen het chassisnummer in of zoek de wagen in onze database op basis van het merk en model van de wagen. Lees hier hoe je dit doet.
Verkrijg zo snel en eenvoudig een overzicht van deze wagen, met informatie als: het aantal zitplaatsen, de cataloguswaarde, motor specificaties, datum eerste en laatste registratie, veiligheidskenmerken, fiscale informatie, LEZ informatie en nog veel meer.
Kan je wagen niet gevonden worden? Geef ons dit dan gerust door via onderstaande knop. Voor wagens die nog niet ingeschreven zijn of die geïmporteerd werden kan het bijvoorbeeld gebeuren dat er minder of geen informatie beschikbaar is.
Woning
Geef bij Residentie een adres in en bekom zo een satellietfoto van het adres en een overzicht van de beschikbare informatie over dat adres, alsook een overzicht van de geregistreerde bedrijven op dat adres.
Je kan zo ter voorbereiding van een gesprek het adres van je klant al even opzoeken. Zo zie je meteen welke risico's aanwezig zijn en kan je daar beter op inspelen tijdens het gesprek met je klant.
Is er een tuin? Een zwembad? Zijn er zonnepanelen? Hoe hoog is het overstromingsgevaar? Is het ook raadzaam om het gevaar op diefstal verder te bespreken?
Weersgegevens
Bij Weersgegevens raadplegen kan je nagaan of er op een bepaald adres effectief sprake was van een storm. Bekijk de windsnelheid en de snelheid van de windstoten en ga zo bijvoorbeeld na of er een tussenkomst kan zijn inzake stormschade.
Voer de locatie én het tijdstip in om een grafiek te krijgen van de gemiddelde en maximale windsnelheden.
Onderneming
Je krijgt bij zoekgeschiedenis ook een overzicht van eerdere opzoekingen door leden van jouw kantoor en kan die resultaten herbekijken door op het oogje ernaast te klikken.
4. Documenten
Genereer bij Documenten snel rapporten in lijn met jouw wettelijke bepalingen (MiFID) en garandeer een veilige verwerking van alle klantgegevens (GDPR-conform). Genereer zowel opzegbrieven als infofiches en klantenfiches die steeds up to date zijn.
Reeds beschikbare informatie van een klant wordt automatisch ingevuld. Genereer het document ook gemakkelijk in het Frans voor een Franstalige klant en laat het document online ondertekenen.