Bedrijfsscan naar klant sturen

Hoe stuur ik nu het best een bedrijfsscan naar mijn klant of prospect door?

Het is mogelijk om een (selectie van) de bedrijfsscan door te sturen naar jouw klant, bijvoorbeeld ter voorbereiding van een gesprek in persoon. Ga daarvoor naar deze partij in Mijn portefeuille > Partijen, klik op de 'Acties' voor deze partij en selecteer 'Bedrijfsscan uitsturen' om de nodige vragen te selecteren en vervolgens de link te kopiëren. Volg hiervoor de stappen zoals beschreven bij Optie 2 in dit artikel

 

Eenmaal je de link gekopieerd heb, stel je best zelf een bericht op waarin je jouw klant op een persoonlijke manier kan benaderen. Plaats de link achter een hyperlink in je persoonlijke mail.

Indien je jouw klant liever via Whatsapp benadert, kan dat uiteraard ook. Hetzelfde principe geldt namelijk voor whatsapp-berichten als voor mails. 

Door een gesprekslink achter een hyperlink te plaatsen, verhoog je de kans dat jouw klant of prospect ook effectief op de link zal klikken. (Lees in dit artikel meer over wat een hyperlink is en hoe je die toevoegt aan je bericht.)