Campagne Template - Wijziging (bedrijf)

Benader een bedrijfsklant opnieuw en breng dankzij deze campagne alle wijzigingen in kaart.

Via Campagnes kan je als verzekeringsmakelaar eenvoudig nieuwe prospecten bereiken of bestaande klanten opnieuw benaderen. Via een digitaal adviesgesprek, ga je dus meer omzet genereren voor jouw kantoor via allerlei verschillende kanalen. Deze campagnes zijn echter ook ideaal in gebruik bij de herziening van een bestaande bedrijfsklant, waarbij je eenvoudig de wijzigingen in de risico's en behoeften van jouw klant in kaart kan brengen om zo het risico op onderverzekeren van de onderneming tot een minima te beperken.

Wat is een 'Wijzigiging (bedrijf)' campagne?

Een 'Wijziging (bedrijf)' campagne laat je toe om een bedrijfsklant opnieuw te benaderen nadat die reeds een bedrijfsscan heeft uitgevoerd. Door dit door de klant zelf te laten invullen, wordt deze voorzien van een geoptimaliseerde digitale ervaring waarbij gepolst wordt naar allerlei wijzigingen omtrent de verschillende aspecten die aanwezig zijn in de onderneming. Door duidelijk het gewijzigde beeld te krijgen van deze klant, kan je hier goed op inspelen en zo het belang laten inzien van eventueel nieuwe, of gewijzigde verzekeringsproducten. De vragenlijst is dynamisch opgebouwd aan de hand van de specifieke situatie van de klant, waarbij gezorgd wordt voor de nodige diepgang waar gevraagd. Alle vragen zijn optioneel, waardoor de klant niet belemmerd zal worden wanneer deze bepaalde stukken informatie nog niet ter beschikking heeft. De vragenlijst wordt aangeraden in te vullen op een laptop of computer.

Hoe haal ik het meeste uit mijn 'Wijziging (bedrijf)' campagne?

Om als verzekeringsmakelaar het meeste te halen uit jouw 'Wijziging (bedrijf)' campagne, moet je deze natuurlijk integreren in het werkproces bij jou op kantoor. Eens per jaar, zouden jouw bedrijfsklanten een herziening moeten krijgen zodat je die optimaal kan blijven ondersteunen. Bij een kort contactmoment, moet er dus een herziening uitgestuurd kunnen worden naar die klant via het aanmaken van een 'Wijziging (bedrijf)' campagne. Vervolgens krijg je hier als makelaar een melding van, waarna je via de Gesprekshistorie in het platform kan bekijken wat de wijzigingen in de situatie van de klant zijn en hoe je daarop commercieel kan gaan inspelen. Tegelijkertijd heb je ook een totaalbeeld van die klant, waardoor je de huidige situatie ook niet uit het oog zal verliezen.