Laat je bedrijfsprospect op voorhand al wat informatie doorgeven via deze campagne.
Via Campagnes kan je als verzekeringsmakelaar eenvoudig nieuwe prospecten bereiken of bestaande klanten opnieuw benaderen. Via een digitaal adviesgesprek, ga je dus meer omzet genereren voor jouw kantoor via allerlei verschillende kanalen. Deze campagnes zijn echter ook ideaal in gebruik bij de intake van een nieuwe bedrijfsklant, waarbij je reeds eenvoudig heel wat informatie voor het geplande gesprek kan verzamelen omtrent de risico's en behoeften van jouw bedrijfsprospect, waardoor je meer tijd wint om focus te houden tijdens jullie geplande meeting.
Wat is een 'Intakegesprek (bedrijf)' campagne?
Een 'Intakegesprek (bedrijf)' campagne laat je toe om het eerste algemene gesprek met jouw bedrijfsprospect rond risico's en behoeften door de prospect zelf te laten voorbereiden, door deze te voorzien van een geoptimaliseerde digitale ervaring waarbij gepolst wordt naar allerlei aspecten rond de onderneming. Het maakt hen ook duidelijk welke documentatie ze zullen moeten voorzien en wat ze van informatie intern zullen moeten inwinnen. Door een beeld te krijgen van het bedrijf voor het gesprek zelf plaats vind, kan je jou als makelaar beter focussen op de risico's en behoeften van de klant tijdens het gesprek en zo efficiënter en meer klantgericht te werk gaan. De vragenlijst is dynamisch opgebouwd aan de hand van de specifieke situatie van de klant, waarbij gezorgd wordt voor de nodige diepgang waar gevraagd. Alle vragen zijn optioneel, waardoor de klant niet belemmerd zal worden wanneer deze bepaalde stukken informatie nog niet ter beschikking heeft. De vragenlijst wordt aangeraden in te vullen op een laptop of computer.
Hoe haal ik het meeste uit mijn 'Intakegesprek (bedrijf)' campagne?
Om als verzekeringsmakelaar het meeste te halen uit jouw 'Intakegesprek (bedrijf)' campagne, moet je deze natuurlijk integreren in het werkproces bij jou op kantoor. Elke maal dat er een gesprek gelegd wordt met een bedrijfsprospect, zouden de medewerkers van jouw kantoor een 'Intakegesprek (bedrijf)' campagne moeten aanmaken, die ze mee uitsturen met de uitnodiging. Vermeld dat de verwachting is dat de eindklant deze zo goed mogelijk aanvult tegen het opkomende gesprek. Voor het gesprek begint, kan je via de Gesprekshistorie in het platform bekijken wat de situatie is van de klant en hoe je daarop commercieel kan gaan inspelen. Tegeljkertijd heb je ook een totaalbeeld van die prospect, waardoor je herzieningen kan uitvoeren in de toekomst van de situatie van die klant en zo snel wijzigingen detecteren.