Gesprekken afdrukken

Een (selectie van) de Bedrijfsscan, het verkoopgesprek of een risico-en behoefteanalyse printen

Aan het begin van elk nieuw gesprek is er een printknop beschikbaar. Door hierop te klikken, wordt een PDF gegenereerd die je kunt downloaden en afdrukken.

 

In het proces om deze printversie te maken, kun je selecteren welke onderwerpen en vraaggroepen je wilt opnemen in de vragenlijst, zodat je deze zo kort of uitgebreid kunt maken als je wilt. Daarnaast is het mogelijk om bestaande klanten te selecteren uit het WeGroup-platform, waarbij de bekende informatie van de klant op voorhand wordt ingevuld. Hetzelfde geldt voor zakelijke klanten, waar we alle bekende externe gegevens over dat bedrijf zullen ophalen en op voorhand invullen.

 

Hoe kan deze functie jou en jouw klanten helpen? Met de nieuwe printfunctie:

  • Kun je makkelijk en snel overzichten maken van gesprekken om mee te nemen op klantgesprekken
  • Kun je specifieke vragen selecteren om te bespreken met je klant, en deze later afdrukken
  • Kun je templates maken en deze opslaan als PDF op je computer, om te gebruiken als basis bij klanten
  • Kun je zowel persoonlijke als zakelijke gesprekken afdrukken, met relevante klantinformatie op voorhand ingevuld

Kortom, deze nieuwe functie is ontworpen om de communicatie met klanten vlotter te laten verlopen, en om eventuele barrières te verminderen die digitale tools kunnen opwerpen in bepaalde verkoopsituaties.

Bekijk deze video voor meer informatie over hoe dit precies in zijn werk gaat.