Melding van een nieuwe lead of een vervolledigd gesprek

Lees hier hoe je op de hoogte blijft van nieuwe leads en wanneer een lead of klant een gesprek vervolledigt of vroegtijdig afbreekt.

Nieuwe leads die binnenkomen, verschijnen steeds in Mijn portefeuille onder Partijen, met als status 'Follow-up vereist'. Je kan echter ook instellen dat er voor elke lead een mail verstuurd wordt naar één of meerdere e-mailadressen.

Bij het finaliseren van je campagne krijg je enkele instellingen te zien. Je kan je campagne verder configureren door onder andere een naam, taal en duur van de campagne in te stellen.

 

Zo krijg je wanneer er een nieuwe lead binnenkomt, steeds een e-mail. Je krijgt zowel een mail wanneer een lead een gesprek afrondt, als wanneer een lead een gesprek vroegtijdig afbreekt. 

Heb je reeds een lopende campagne waarvoor je de meldingen nog niet ingeschakeld hebt? Ga dan naar het overzicht van je campagnes en klik op de 3 puntjes bij je campagne om je campagne te bewerken. Klik vervolgens op 'Pas campagne aan' en volg de stappen zoals hierboven beschreven.




Lees in dit artikel ook wat het betekent wanneer de lead die je binnenkrijgt onvolledig is.