Kantoormedewerkers toevoegen

Nodig nieuwe kantoormedewerkers uit

Instellingen is de plaats om je ervaring met het WeGroup platform te personaliseren. Alvorens je aan de slag gaat, is het verstandig om eerst de Instellingen door te nemen. 
Elke gebruiker kan voor zichzelf zaken personaliseren. Enkel de beheerder van je kantoor kan wijzigingen maken voor het hele kantoor.

Bij Medewerkers krijg je als beheerder een overzicht van alle medewerkers van jouw kantoor, hun e-mailadres en de rol die ze hebben (gewone gebruiker / beheerder).

 

Om kantoormedewerkers uit te nodigen voor jouw kantoor binnen het platform, klik je op ' + Medewerkers uitnodigen'. Vervolgens kan je de e-mailadressen toevoegen van de gebruikers die je wenst uit te nodigen. De additionele kosten per gebruiker worden achteraf gefactureerd enkel indien je het aantal gebruikers dat in je contract werd opgenomen, overschreden hebt. Je wordt hiervan steeds op de hoogte gebracht. 

Vink ook 'Dupliceer je instellingen en productennummers' aan om alle partnermaatschappijen en bijbehorende productennummers automatisch te kopiëren naar deze nieuwe gebruiker. 

Na het bevestigen van jouw keuze, krijgen de kantoormedewerkers de een email toegestuurd waarmee ze hun WeGroup account kunnen vervolledigen. Bij het doorklikken in deze email, kunnen ze vervolgens hun naam en wachtwoord invullen, waarna ze onmiddellijk van start kunnen gaan!

 

Lees in dit artikel ook hoe je de rol van kantoormedewerkers kan aanpassen en medewerkers op inactief kan plaatsen.