Leads zijn verdwenen uit Mijn portefeuille

Kan je jouw leads niet langer terugvinden? Lees hier waar je een lead uit een campagne of export kan terugvinden.

Voorheen werd in Mijn portefeuille de opsplitsing gemaakt tussen 'Partijen' en 'Leads'. Partijen die manueel geëxporteerd werden naar WeGroup vanuit een beheerpakket of prospecten die een campagnelink invulden, kwamen automatisch terecht in het overzicht van Leads.

Vandaag worden partijen en leads samengenomen.

Hoe kan ik mijn leads dan nog opvolgen? 


Een lead komt dus ook in Partijen terecht, met dat verschil dat die partij een specifieke status krijgt. 


Een lead krijgt automatisch de status 'Follow-up vereist': Deze status wordt gebruikt voor partijen die manueel vanuit een beheerpakket geëxporteerd werden en waarmee nog niets gebeurde; voor partijen die een nieuw gesprek afgerond hebben en voor partijen die een nieuw gesprek startten zonder dat gesprek af te ronden. Lees in dit artikel meer over de verschillende statussen. 

Filter bij Partijen op 'Follow-up vereist' om een overzicht te krijgen van alle partijen waarvoor een actie vereist is.