Prijsverschil in Tarificatie of Campagne melden

Lees in dit artikel hoe je een eventueel prijsverschil kan melden tijdens een tarificatiesessie en wat de volgende stappen zijn.

Stel je een prijsverschil vast tijdens een Tarificatie sessie en/of Campagne? Dit kan te wijten zijn aan een verschillende invoer van informatie in WeGroup t.o.v. de maatschappijmodule. Exporteer de tarificaties steeds vanuit WeGroup naar de maatschappijmodule om dit te vermijden. 

Heb je de WeGroup-tarificatie geëxporteerd naar de maatschappijmodule om deze daar verder af te werken en bekom je met dezelfde waarborgen alsnog een prijsverschil? 



Maak dan een foutmelding van de offerte in kwestie door op 'Meld een fout met deze offerte' te klikken en bezorg ons indien mogelijk de volgende informatie:
  • De maatschappij en waarborg waarbij een verschil werd vastgesteld
  • PDF van de offerte zoals bekomen via de maatschappijmodule
  • Indien je geen foutmelding kan maken: de PDF van de offerte zoals bekomen via WeGroup

We gaan vervolgens zo snel mogelijk na waaraan dit verschil te wijten is, contacteren indien nodig de maatschappij in kwestie en houden je op de hoogte. 
In afwachting hiervan kan je de tarificatie ondanks dit eventuele prijsverschil nog steeds exporteren naar de maatschappijmodule door te klikken op 'Afwerken in ...' en kan je de tarificatie vervolgens aanpassen en afwerken in de maatschappijmodule.