Waar vind ik mijn tarificatie of offerte terug in ProLink?

Lees hier waar je geëxporteerde tarificaties en offertes kan terugvinden in ProLink.

Via Tarificatie bekom je snel tarificaties die je onmiddellijk kan exporteren naar de maatschappijmodule om die daar verder af te werken, of eerst in ons platform kan omvormen tot een offerte om die dan te exporteren en in de maatschappijmodule om te vormen tot een polis.

Klik hier om meer te lezen over deze twee manieren om tarificaties en offertes te exporteren naar de maatschappijmodule.

Stap 1: Log in op de applicatie van Allianz: ProLink

Stap 2: Ga naar Uw mailbox

Klik in de linkerkolom op uw Mailbox, Uw berichten waar je vervolgens de nieuwe tarificaties of offertes kan terugvinden die je via WeGroup maakte.

Stap 3: Zoek jouw tarificatie of offerte in het overzicht.

Offerte gevonden? Dan krijg je nu onderstaand venster Tarifering en maak je verder jouw keuze.

Hier vind je alle data terug die je reeds in WeGroup hebt ingegeven en kan je dan de offerte verder afwerken en de polis opmaken voor de klant.

 

❗Allianz zal steeds de maximale volmacht korting (VK) geven in ProLink. In WeGroup kan je deze ook standaard op de maximale VK instellen. Indien je de maximale VK daarentegen niet wenst, moet je deze in de offerte zelf in WeGroup aanpassen voor een correcte representatieve vergelijking in WeGroup. De VK kan op vandaag niet meegestuurd worden via API. Indien je deze dus in WeGroup aanpast, dien je deze nadien ook in Prolink nogmaals aan te passen.


❗Heb je in WeGroup eveneens een “All-In-One" aangevinkt, dan dien je dit nadien eveneens aan te vinken in ProLink. Ook deze loopt nog niet via API.


 

🧐 Heb je in jouw WeGroup platform nog geen toegang tot de tarieven van Allianz? Volg dan de stappen in dit artikel om Allianz toe te voegen aan de lijst met jouw partnermaatschappijen. Hou er wel rekening mee dat het 1 à 2 weken kan duren alvorens de toegang tot Allianz goedgekeurd wordt.